Marketing Handboek

Account Based Marketing

Invalshoek Account Based Marketing Handboek

Download nu dit gratis ebook over Account Based Marketing!

In dit ebook hebben we de beste artikelen op het Invalshoek blog over account based marketing voor je verzameld. Omdat jij hiermee inzicht krijgt wat account based marketing voor jouw bedrijf kan betekenen.

De belangrijkste onderwerpen in ons Account Based Marketing Handboek zijn:

  • De basis van Account Based Marketing: Dit gedeelte verkent de grondbeginselen van Account Based Marketing (ABM), zodat je een stevige basis hebt om mee te werken. Je zult begrijpen hoe ABM werkt en waarom het zo effectief is voor B2B-marketing.

  • Het creëren van behoefte voor je producten bij je doelgroep: Hier leer je hoe je de behoefte aan jouw producten of diensten binnen je doelgroep kunt stimuleren. Ontdek strategieën om je doelgroep enthousiast te maken en hun interesse te wekken.

  • De klantreis van accounts in kaart brengen: Dit gedeelte richt zich op het in kaart brengen van de klantreis van specifieke accounts. Leer hoe je potentiële klanten door elke fase van hun reis kunt begeleiden en uiteindelijk kunt converteren.

  • Het gebruik van buyer intent data voor ABM: Ontdek hoe je gebruik kunt maken van buyer intent data om je ABM-strategie te versterken. Leer hoe je gegevens effectief kunt analyseren en inzetten om de juiste accounts te bereiken.

  • Adverteren op accounts en het gebruiken van RollWorks hiervoor: Dit gedeelte behandelt effectieve advertentiestrategieën voor accounts en hoe je RollWorks kunt inzetten om dit proces te vergemakkelijken. Krijg inzicht in het gebruik van tools voor gerichte advertenties.

  • En nog veel meer!

Na het lezen van dit handboek ben je weer helemaal bij met account based marketing, dus waar wacht je nog op? Vul het formulier in en vraag nu gratis het Invalshoek Account Based Marketing Handboek aan!

Door gedegen kennis van account based marketing heeft Invalshoek ons in staat gesteld om onze marketing functie effectiever te maken en de juiste content bij de juiste doelgroepen onder aandacht te brengen. Dit heeft geresulteerd in een sterke toename van zowel zichtbaarheid als nieuwe leads. De samenwerking verliep zeer plezierig en was productief door de combinatie van kennis van digitale marketing methodes en een pragmatische aanpak waardoor we snel grote stappen vooruit konden zetten.
Martijn Groot
Chief Marketing Officer, Alveo
Alveo
SOA People
INSTRKTIV
Huisartsentelefonie