
Invalshoek Customer Experience Handboek
Download nu dit gratis ebook over customer experience!
In dit ebook hebben we de beste artikelen op het Invalshoek blog over customer experience voor je verzameld. Omdat jij hiermee inzicht krijgt wat customer experience voor jouw bedrijf kan betekenen.
De belangrijkste onderwerpen in ons Customer Experience Handboek zijn:
-
Een customer experience programma starten: Leer hoe je effectief een customer experience programma kunt opzetten en beheren. Ontdek waarom dit essentieel is voor het succes van je bedrijf.
-
De verschillen tussen NPS, CSAT en CES: Begrijp de verschillen tussen belangrijke klanttevredenheidsmetingen, zoals Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction Score (CSAT), en Customer Effort Score (CES). Leer hoe je deze meetinstrumenten op de juiste manier kunt toepassen om waardevolle inzichten te verzamelen.
-
Tips om je klanttevredenheid te meten en te verbeteren: Ontvang praktische tips en strategieën voor het meten en verbeteren van de klanttevredenheid. Leer hoe je klantfeedback kunt benutten om positieve veranderingen in je bedrijf aan te brengen.
Na het lezen van dit handboek ben je weer helemaal bij met customer experience, dus waar wacht je nog op? Vul het formulier in en vraag nu gratis het Invalshoek Customer Experience Handboek aan!
Veelgestelde vragen
Waarom moet ik de gevraagde informatie invullen?
We zullen je persoonlijke informatie altijd veilig bewaren.
We vragen om jouw gegevens in ruil voor een waardevol ebook om:
- Je browse-ervaring te verbeteren door onze website aan jouw behoeften aan te passen.
- Je informatie te sturen waarvan wij denken dat deze interessant voor je kan zijn, via email of andere kanalen, als je hiervoor toestemming geeft.
Lees hier meer over ons privacybeleid.
Is het Customer Experience Handboek echt gratis?
Absoluut!
We delen gewoon wat gratis kennis waarvan we hopen dat je er iets aan hebt. Denk aan ons de volgende keer dat je vragen hebt over customer experience!
Wij krijgen een 5.00 uit 14 reviews.
Invalshoek helpt ons om op een efficiënte manier, continu online feedback te verzamelen van onze achterban. Zo kunnen we hen nog beter betrekken bij ons werk, onze communicatie verbeteren en er voor zorgen dat donateurs ons langer blijven steunen.
Dankzij onze samenwerking met Invalshoek waren we in staat om in korte tijd onze digitale marketing sterk te verbeteren. Dit heeft geleid tot significant hogere bezoekersaantallen op onze website en een flinke groei in conversies.
Ook deze bedrijven kiezen voor Invalshoek voor online marketing



